poniedziałek, 11 listopada 2013

jedenaście

Melanie po dwóch dniach na szczęście przeszło. jeszcze nigdy aż ak żle z nią nie było. powiem szczeże, że trochę się przeetraszyłam. Robert przez prawie cały możliwy czas siedział przy niej. Jest na prawdę uroczy i kochany. Dzisiaj chłopcy jadą do Wolfsburga na mecz z tamtejszym klubem. Robert przekonał mnie żebym została z Melanie w domu. Co prawda wolałabym jechać i kibicować im na miejscu, ale oni i tak wiedzą, że mogą liczyć na moje wsparcie.
 Wstałam przed dziewiątą, a raczej ktoś mnie obudził. Mówiąc ktoś oczywiście mam na myśli Lewego. Otwarłam zaspane powieki i ujżałam uśmiechniętą twarz bruneta.
 -Co ty tu robisz? - zapytałam całując go w policzek.
 -Musiałem zobaczyć się z moimi kobietami zanim pojedziemy do Wolfsburga. -uśmiechnąła się.
 Chłopacy wyjerzdżają o godzinie jedynastej sprzed stadionu. Mielsiśmy mniej więcej godzinę dla siebie. Trochę poleżeliśmy, Robert nie szczędził mi pieszczot, ale do niczego nie doszło. Około dziesiątej poszłam do łazienki doprowadzić się do porządku. Zajeło mi to kilka minut. Kiedy już wyszłam poszłam do kuchni zjeść szybkie śniadani - owsianka z owocami. Lewy twierdzi, że powinnam jeść bardziej pożywne posiłki, a mi to w zupełności wystarcza.
 Ubrałam Melanie i pojechałyśmy z Robertem do jego apartamentu żeby się spakował. Kiedy już to zrobił pojechaliśmy taksówką pod stadion. Oczywiście wszyscy już byli tylko czekali na Lewandowskiego. Mówiłam mu żeby się pośpieszył, ale nie posłuchał. Melanie od razu poleciała do swojego ulubionego wujka - Marco.
 Przywitałam się z trenerem i chłopakami.
 -Dacie radę. - powiedziałam i uśmiechnęłam się do nich.
 - Ze mną na pewno. - zaśmiał się Marco.
 -No pewnie. -poczochrałam mu włosy.
 --Ej, ej. -jęknął blondyn. - Wiesz ile je układałem?
 -Nie chcę wiedzieć. -zachichotałam.
 Jeszcze chwilę rozmawialiśmy i trener kazał chłopaką wsiadać do autobusu. Robert podszedł do mnie i mocno przytulił.
 -Nie będzie cię tylko półtora dnia. - uśmiechnęłam się.
 -Ale już tęsknie. -szepnąła i pocałował mnie namiętnie.
 Staliśmy tak dłuższą chwilę aż Robert w końcu poszedł. Kiedy odjechali postanowiłyśmy z Melanie się przejść. Po pół godzinie mi samej zaczęło brakować bruneta, ale wiedziałam, że szybko zleci. Zatrzymałyśmy się przy butce z lodami. Kiedy kupywałam ów lody zapytałam Melanie jaki chcę smak. Nie odpowiedziała więc odwróciłam się i zobaczyłam Mele wybiegającą na ulicę. Przestraszyłam się i krzyknęłam:
 -MELANIE !!
 Zatrzymała się i spojrzała na mnie i wtedy to auto...
 Nie potrafiłam się ruszyć. Po chwili jakaś kobieta zapytała mnie czy to moja córka popatrzyłam na nią i nie odpowiedziałam jej tylko podbiegłam do Melanie. Leżała nieprzytomna i zakrwawiona. Ktoś powiedziała mi, że pogotowie już jedzie. Ludzie zadawali mi pytania, ale nie potrafiłam nic powiedzieć. Cała byłam zapłakana...

 ___________________________________
 Najkrótszy i najbardziej beznadziejny rozdział............
 Przepraszam za to wyżej i za to że pojawił się on dopiero teraz.
 Nie mam weny jak i chęci na pisanie, co same możecie zauważyć ;//
 Nie chcę go zawieszać, bo to nie ma sensu, więc rozdziały będą się pojawiały wtedy kiedy coś napiszę.
 Mam nadzieję, że mnie nie zabijecie.

Pozdrawiam, Mania ;*































13 komentarzy:

  1. Oby nic nie było poważnego Melanie! -.- Mam nadzieję że nastepny niebawem bo nerwowo tu nie wytrzymam -.-
    Cudowny rozdział i nie gadaj głupot! Jestem pewna że nie tylko ja tak uważam :) Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj masz racje najkrótszy... Ale świetny *o*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czytać ten twój wspaniały blog *_* Czekam na kolejny rozdział ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny rozdział Mam nadzieję że nic złego nie będzie Melanie ;c
    Czekam na kolejny
    Pozdrawiam
    PS. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozumiem Cię kochana, nie zawsze wena się trzyma ale rozdział jest świetny:)
    Mam nadzieję, że Meli nic powaznego nie będzie:)
    Pozdrawiam:**
    http://pamietnikzdortmundu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że Melanie nic groźnego się nie stało i szybko wróci do zdrowia. Czekam na kolejny i Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. oby nic się nie stało! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojojoj krótki ale świetny!
    Mam nadzieję, że małej nic aż tak strasznego się nie stało
    Pozdrawiam:**
    http://powrotyirozstania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Melanie ma żyć! Rozumiesz? Ma żyć! :) Bo nie będę czytać! Żartuje :D Będę! Ale nie rób jej tam nic złego ok?
    Czekam na kolejny:)
    Papa :):*
    Przepraszam że tu ale tak mi szybciej wyjdzie. :)
    Zapraszam do siebie na nową historie ;)
    http://historie-z-pamietnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko,biedna Melanie :(
    Mam nadzieję że jej nie uśmiercisz.
    Czekam na kolejny rozdział ♥
    Zapraszam do mnie: http://nikt-nie-jest-ideaalny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Libster Award Blog
    Więcej na:
    http://zaczarowanyswiatmariki.blogspot.com/2013/12/libster-award-blog.html
    Marzycielka Pozdrawia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny blog:) W prawdzie dopiero zaczynam pisać i nie jestem jeszcze tak dobra, ale zapraszam do siebie http://tylkomiloscktoratrwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy